Aurodesign trouwringen, bijzonderheden

Aurodesign trouwringen zijn beroemd. Het zijn mooie designtrouwringen, en er is een hele collectie waaruit gekozen kan worden. Stuk voor stuk mooie ontwerpen. 18 Karaats gouden ringen, speciaal ontworpen voor een van de meest belangrijke dagen in een mensenleven, het huwelijk.

AuroDesign ringen stralen warmte, schoonheid, rijkdom en liefde uit. Speciaal ontworpen om de huwelijksband te benadrukken. De ringen schitteren u tegemoet en zijn geraffineerd bewerkt, maar u kunt natuurlijk ook gladde trouwringen kopen, of trouwringen met edelstenen erin. AuroDesign levert ringen gemaakt van de volgende materialen:

  • Geelgoud
  • Bicolor yellow
  • Bicolor red
  • Palladium en Titanium
  • Whitegold (witgoud)

Verlovingsringen

Verlovingsringen waren vroeger standaard bij een voorgenomen huwelijk. Een tijd lang werd de verlovingsring steeds minder gezien maar tegenwoordig kiezen mensen weer steeds vaker voor een verlovingsring. Bij een verloving zeg je eigenlijk tegen elkaar dat je belooft met elkaar te zullen trouwen. Als alles goed blijft gaan, kan het dus op den duur tot een huwelijk leiden. Een verlovingsring is erg mooi met en diamantje. Als je iemand ten huwelijk vraagt met zo'n mooie ring, is dat heel bijzonder.

AuroDesign ringen worden met een certificaat van echtheid geleverd. U krijgt er een verzekering bij. Deze verzekering is drie jaar lang gratis en verzekerd uw bezit tegen verlies of diefstal.

Titanium, wat is dat?

Titanium is een metaal wat erg sterk is. Het wordt wel gebruikt in de medische wereld, maar ook steeds vaker in sieraden. Het is geen edelmetaal, maar wel zeer geschikt voor het maken van sieraden, ondanks zijn hardheid. Het is bijvoorbeeld heel geschikt voor mensen die allergisch zijn voor andere metalen.

Wat is Palladium?

Palladium is een edelmetaal. Het wordt steeds vakere gebruikt om sieraden van te maken.