ANWB, lid worden ja of nee?

De ANWB wordt ook wel de wegenwacht genoemd. Als u lid bent van de ANWB wordt u door hen geholpen als u problemen heeft met uw auto, in binnen of buitenland. Dat kan ergens in Europa zijn of gewoon in Nederland. De wegenwacht van de ANWB zorgt voor directe reparaties en indien nodig voor een vervangende auto. Ideaal, en een extra veilig gevoel voor iedereen die van reizen houdt. Lid worden van de ANWB is dan ook een echte aanrader. Lees verder of surf direct naar de ANWB website om alle mogelijkheden te bekijken en lid te worden.

Op vakantie met motorpech staan, het zal je maar gebeuren. Zelfs een lekke band kan al een zeer lastige reparatie zijn, maar veel vervelender wordt het als uw motor het begeeft of als u een ongeval heeft gehad. De ANWB bevindt zich overal in Europa en komt dan met een van de bekende gele wagentjes naar uw auto toe en helpt u direct uit de problemen. Het bespaart u peperdure garage kosten in het buitenland of de kosten van een huurauto of sleepwagen. Als uw auto namelijk niet meer geschikt is om in te rijden, of als de reparatie meer tijd nodig heeft, dan krijgt u van de ANWB een vervangende auto als u gebruikt maakt van de vervangende auto service. De AWB biedt:

  • ANWB Wegenwacht, in Nederland en Europa
  • Veilig en gemakkelijk betalen onderweg en op vakantie met de ANWB Visa card (alleen voor leden)
  • * ANWB reisverzekering
FkdXx5

Veilig blijven rijden met hulp van de ANWB