American Sports. Keihard gezond

American Sports is een wereldberoemd merk als het aankomt op versterkende vitamines, proteïnerijke dranken of poeders, fatburners of vet-verbranders, het bekende Berry Blaster, Wei- proteïneshakes ook wel hard body shakes genoemd, en ga zo maar door.

Ook in Nederland worden de American Sports vitamines en andere producten steeds populairder. De proteïneshakes worden gebruikt om af te vallen en om het lichaam te versterken. Proteïnepoeder of eiwitpoeder wordt bijvoorbeeld ook gebruikt om spieren sterker en dikker te maken. U kunt direct meer lezen over alle producten van American Sports

American Sports Berry Blaster

American Sports Berry Blaster is een van de bekendste middelen van American Sports. Het wordt gebruikt om de lever te ontgiften en om af te vallen. Het wordt in de ochtend gedronken. Mensen ervaren de volgende reacties op American Blaster:

  • gewichtsverlies
  • minder vet
  • stralende huid
  • fitter voelen ofwel meer energie
muscles.jpg

American Sports produceert producten die mannen helpen hun spieren te versterken. Maar ook producten om mannen en vrouwen te helpen af te vallen.

Hoe werkt het?

Door de ontgifting blijft het lichaam in betere conditie. Het stimuleert vetverbranding waardoor men gemakkelijker afvalt. Het bevat onder andere extracten van bessen en extracten van groene thee, damiana en paardenbloem en mariadistel. Het stimuleert de lever om beter te functioneren. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat mariadistel bijvoorbeeld helpt om de leverfuncties te herstellen, na gebruik van zaken zoals alcohol of nicotine. Ook groene thee staat bekend als afslankmiddel, en in Berry Blaster is het geconcentreerd aanwezig dus veel sterker dan gewone groen thee. Verder bevat het product vitamine B. Het wordt gedronken als concentraat verdunt met water. U neemt twee doppen van Berry Blaster en schenkt deze in een glas met 200 ml water. U drinkt het elke ochtend maar vaker mag, als u een avondje gefeest heeft bijvoorbeeld. Dit middel kan gebruikt worden door jong en oude mensen, ook als u medicijnen gebruikt.

American Sports

American Sports heeft nog een enorm uitgebreide productlijn die u gebruiken kunt. Vitamines, afslankmiddelen, spier versterkende poeders of pillen, bijvoorbeeld:

  • Chromium
  • Hard Body poeder
  • Sportsgreen
  • Berry Blaster