Afvallen met shakes, werkt dat?

Shakes worden veel gebruikt om af te vallen. Als u er al vaker gebruik van gemaakt heeft weet u hoe afvallen met Shakes werkt en wat u er van mag verwachten. Wellicht behoort u tot de mensen die willen afvallen maar twijfelt u nog of Shakes wel werken. Misschien wilt u het een keer proberen maar wilt u er eerst meer over lezen. Shakes vervangen maaltijden. Ze bevatten de mest noodzakelijke vitamines en bouwstoffen, en ze vullen de maag. Het kan handig zijn om een poosje te shaken, omdat je dan precies weet wat je wel en niet mag eten. Te lang shakes gebruiken is echter niet goed. Het kan gezond voedsel niet permanent of langdurig vervangen.

Steeds meer mensen hebben een maatje te veel. Ons leven kenmerkt zich door overdaad en culinaire verleidingen, een paar pondjes teveel zitten er dan ook snel aan. Maar zelfs de helft van de mensen in ons land kampt met overgewicht of obesitas. 'Af willen vallen' is dus tegenwoordig eerder regel dan uitzondering geworden. Gewichtstoename wordt niet alleen veroorzaakt door te veel eten, ook het type voedsel wat men eet bepaald de snelheid waarmee men aankomt. Verder kunnen erfelijke factoren maar ook medicijngebruik en bijwerkingen daarvan, van invloed zijn. Bereid voedsel bevat ook vaak verborgen calorieën waarvan men zich niet altijd bewust is. Zoals brood (bevat suiker), kant-en-klaar maaltijden (ook salades) bevatten vaak zout en suiker en vetten. Ook gekookt voedsel zoals veel kant-en-klaar warme maaltijden, zijn vaak echte dik makers. Voor de meeste mensen met overgewicht is het allemaal geen nieuws meer. Zij hebben al veel diëten gevolgd, vaak met succes. Maar overtollige kilo's komen er meestal wel na enige tijd weer bij. Shakes zijn een tijdelijke oplossing, om in korte tijd een matje kwijt te raken. Daarna is het wel de bedoeling om weer gezonde en evenwichtige maaltijden te gaan eten.

Waarom Shakes?

Waarom kiezen mensen voor Shakes om af te vallen? Er zijn veel manieren om af te vallen. Shakes als maaltijdvervangers is slecht een van de vele methodes. De redenen waarom mensen voor deze vorm van afvallen kiezen is eigenlijk heel eenvoudig:

  • Het werkt op korte termijn om minimaal enkele kilo's af te vallen.
  • Er is geen verwarring over wat men wel of niet mag eten en veel mensen vinden dat prettig en een soort houvast.
  • Het is geschikt om in korte tijd af te vallen.
  • Kwalitatief goede Shakes bevatten noodzakelijke voedingsstoffen.
  • De smaak van de producten is volgens de meesten lekker.
wkPGf9

U kunt sneller afvallen met bekende dieetpillen
zoals het officieel erkende Xenical

Ongezond eten kan heel lekker zijn, maar helaas komen we er snel van aan. Kiezen voor gezonder eten en een paar kilo afvallen kan al een groot verschil maken voor de conditie en de gezondheid. Shakes kunnen helpen om snel een kledingmaatje kleiner te dragen.

Blijvend gewichtsverlies?

Blijvend gewichtsverlies, dat is de droom van veel mensen. Om gewicht te verliezen en blijvend het gewicht eraf te houden is echter veel discipline nodig en een aangepast eet en bewegingspatroon. Het allerbelangrijkste is dat u in beweging blijft en dat u zo vaak mogelijk gezond eet en drinkt. Afvallen met Shakes is geschikt om in korte tijd enkele kilo's kwijt te raken, zonder al te veel honger te hebben. Na de periode van afvallen met Shakes gaat u verder met afvallen door vers en gezond te eten, met groentes, fruit en voldoende eiwitten en vitamines, en na een tijdje kunt u nogmaals een periode van afvallen met Shakes inlassen.