Afvallen met De Wet van de Aantrekkingskracht

The Secret van Rhona Byrne werd al snel een bestseller. Ontelbare mensen bereikten dankzij dit boek, waarvan men uitgaat van de Wet van de Aantrekkingskracht, hun ongelooflijke doelen. Het maakt niet uit welk doel men succesvol bereikte, 30 kilo afvallen of miljonair worden, allemaal zijn deze mensen overtuigd dat het komt door de wet van de Aantrekkringskracht en het boek The Secret. In The Secret wordt tot in elk detail beschreven hoe men de wet toepast en hoe men succesvol wordt in het leven.

Er zijn legio voorbeelden van mensen die rijk geworden zijn dankzij de wet van de aantrekkingskracht. Allemaal met behulp van het beroemde boek The Secret. In het Nederlands te verkrijgen onder dezelfde titel, in het Nederlands te verkrijgen, bij: The Secret bol.com

Interview met vrouw die 30 kilo afviel dankzij de wet van de aantrekkingskracht

Hoe werkt The Secret?

Om gebruik te kunnen maken van de wet van de aantrekkingskracht wordt het sterk aanbevolen het boek The Secret als handleiding te gebruiken. Stap voor stap wordt beschreven hoe de wet van de aantrekkingskracht werkt en waarom er zoveel mensen hun doelen mee bereikt hebben. Inhoudelijk is het boek heel prettig om te lezen en het geeft je al na enkele regels het gevoel dat je grip krijgt op succes. De wet van de aantrekkingskracht zorgt ervoor dat u dingen aantrekt waarop u zich focust. Denkt u dus steeds dat u te dik bent, en ziet u uw lichaam als lelijk en dik, dan zult u steeds dikker worden. U focust zich immers op dik zijn en dikker worden. Met het boek leert u zich focussen op dingen die u wilt bereiken:

  • rijk worden
  • vrienden krijgen
  • afvallen
  • slank zijn
  • beroemd worden
  • enzovoorts

Het doel kan van alles zijn, u kunt ook meerdere doelen tegelijk hebben, maar met behulp van de The Secret kunt u ieder haalbaar doel bereiken. Het boek stelt feitelijk dat de geest zo sterk is dat de wet van de aantrekkingskracht datgene zal veroorzaken waarop de geest zich focust. Het focussen is te leren. Veel mensen maken de fout door omgekeerd te focussen door bijvoorbeeld te denken: ik wil niet meer arm zijn. Fout! U focust zich dan ongewild op arm zijn. Het moet zijn: Ik ben rijk! Als men zich focust op hetgeen men wil, dan bereikt men verrassend veel in deze wereld. Zo zijn er voorbeelden te noemen van fanatieke aanhangers van deze methode die miljonair werden na het lezen van het boek, de lotto wonnen, schoonheidswedstrijden wonnen, beroemd werden, 30 kilo afvielen, enzovoorts. Alleen daarom al is The Secret de moeite van het lezen waard. Maar vooral als u dingen wilt bereiken in uw leven, en als u gelooft in de kracht van de geest, dan is deze bestseller een absolute aanrader.