Afvallen in een week. Veel afvallen in een week.

Afvallen in een week. 5 Kilo, 7 kilo. Of snel 10 kilo afvallen, lukt dat? Niet in een week. Maar in korte tijd veel afvallen. Dat is zeker mogelijk. U wilt veel afvallen in een korte tijd? Misschien denkt u aan 5 kilo binnen korte tijd, een week. Of tien kilo in veertien dagen tot 3 weken. Lukt dat? Ja. Welk dieet is dan geschikt?

Afvallen in een week. Als u flink moet afvallen in een korte tijd bestaan er diëten die snel effect hebben. Het zijn niet altijd crash diëten. Dit is namelijk af te raden. Als u in een week 3 kilo verliest is dat echt erg veel. In de eerste week van een lijnpoging valt men wel vaker een paar kilo af aangezien er dan ook vocht wordt afgedreven. Ver verbranden is een heel ander proces en treedt eigenlijk alleen op als er meer energie verbruikt wordt dan het lichaam nodig heeft om op gewicht te blijven. Kortom: u gebruikt meer energie dan u binnenkrijgt aan kcal, dan valt u af. Als u kiest voor een goed uitgebalanceerd dieet zoals het dieet van de Weight Watchers., heeft u de grootste kans van slagen, zowel op korte als op lange termijn.

Mentaal Dieetplan

Er is een populair dieet waarbij u snel afvalt en toch echt lekker mag eten. U eet bij het Mentale Dieet voornamelijk vlees, vis en groentes, en bouwt dit langzaam uit naar meer producten. Van de meest populaire diëten op dit moment is bestseller: Het Mentale Dieetplan (een aanrader voor iedereen die van vlees en vis houdt). De eerste week valt u het meeste af, ongeveer 3 tot 5 kilo. Daarna kunt u ongeveer 2 kilo's per week afvallen. Na ongeveer een week of drie val je ongeveer 1 kilo per week af.

Afvallen in een week, hoeveel?

Bij gewone diëten valt u gemiddeld een kilo per week af. In de eerste week misschien 3 kilo, omdat u dan ook overmatig vocht kwijtraakt. Als u veel wilt afvallen en van vlees, vis, vleeswaren en verse groentes houdt, dan is Het Mentale Dieetplan voor u misschien een interessant dieet. Dit dieet bevat weinig koolhydraten en is dus een proteïne of eiwitdieet. Het is succesvol omdat er een mentaal plan bij zit, een online coach die u begeleidt in de psychische aspecten van te veel eten of verkeerd eten. U mag met dit dieet namelijk nog steeds erg veel eten en lekker ook. Ook snacks tussendoor, zoals een plakje worst met augurk of een lekker stukje kaas, mag allemaal bij dit dieet.

Vet verbranden, lekker snel afvallen

Als u door wilt zetten en meer gewicht wilt kwijtraken, dan is het belangrijk dat u ook lekker intensief in beweging komt. Dit wil niet zeggen dat u zich moet uitputten. Oefeningen die erop gericht zijn om vet te verbranden, helpen u enorm bij afvallen en uw lichaam wordt sterker en jonger om te zien. Mensen die niet gewend zijn om te bewegen, zien hier vaak enorm tegenop. Dat is jammer, want eenmaal in beweging ontdekt u al snel hoe heerlijk het is en hoe uw lichaam en geest er op reageert met energie. Bewegen kan in een sportschool maar dagelijks een wandeling maken is minstens zo belangrijk.