Affiliate m4n, ervaringen

M4N was een groot Nederlands affiliate netwerk, met heel veel adverteerders. Geld verdienen met M4N was eenvoudig. Het was een van de beste en meest overzichtelijke affiliatie programma's die ik ken. helaas fuseerden zij na enkele jaren met een Duits affiliate netwerk, en dat was een ramp. Je kon er niets meer terugvinden en de website was 100% gebruiksonvriendelijk. M4N was voor mij en vele anderen, een gepasseerd station. Daarom ging ik verder kijken, en kwam gelukkig affiliate netwerk Daisycon tegen. Een verademing. Een heel goed affiliate netwerk en overzichtelijk materiaal, op een website die heel gebruiksvriendelijk is.

Onder de adverteerders zitten zeer bekende bedrijven en bekende merknamen, en ze betalen goed en snel. Belangrijk: als u een website heeft die er netjes uitziet, en waar regelmatig bezoekers komen, dan zal Daisycon uw site goedkeuren. Zorg dus dat uw website (een weblog, blog, artikelen op een artikelwebsite, of een website of webwinkel mag ook) er netjes uitziet. Schrijf u dan in bij: Daisycon.

Mijn ervaring met M4N was erg goed. Maar door de fusie met Zanox was er niet meer mee te werken. Daisycon is nu mijn favoriete en een echte aanrader. Je maakt een account aan en kiest meteen daarna al uit de vele adverteerders welke je op je website of weblog of in een artikel wilt plaatsen. Voor de meeste van de adverteerders hoeft je je gelukkig niet eerst aan te melden, maar je kunt direct aan de slag met banners plaatsen of links plaatsen. De verdiensten zijn prima en ze betalen snel. De Daisycon website is overzichtelijk en alles wijst zich vanzelf. Dat is helemaal geweldig want dat is bij andere affiliate netwerken lang niet altijd het geval. Meedoen is gratis. Je kiest de links van de adverteerders die bevallen en welke je promoten wilt, en over elke verkoop ontvang je commissies. Dit kan oplopen tot honderden tot duizenden euro's per maand.

geld.jpg

Een goede affiliate kan veel geld verdienen

Affiliate netwerk, geld verdienen met je website, weblog of artikelen

Geld verdienen met affiliate is veel eenvoudiger dan ik dacht, ook verdien ik veel meer dan ik van tevoren had gedacht. Ik kan het daarom iedereen aanraden, ook mensen die geen eigen website hebben kunnen er aan meedoen. Het is thuiswerk wat u zelf maakt. Iedereen kan zijn mening geven over een product. Iedereen kan een link plaatsen op zijn hyves, facebook of weblog of website. Schrijf iets leuks over dat artikel, bijvoorbeeld kleding of iets anders wat u interesseert, en plaats de geschikte links erbij. Hoe meer info met links u plaatst, hoe meer u zal gaan verdienen.

Daisycon ervaringen

U kunt artikelen schrijven, bijvoorbeeld voor een website waar u artikelen met links mag plaatsen, zoals bij: Artikelwebsite.nl (aanrader!) en daarin kunt u links van affiliate netwerken verwerken. Stuur nog meer bezoekers naar uw artikelen, bijvoorbeeld via twitter of email of Facebook, en op die manier kunt u nog meer geld verdienen.