Abtronic, werkt het echt?

De Abtronic 2x is een apparaat wat door middel van stroomstootjes de spieren in het lichaam traint. De persoon die de Abtronic draagt hoeft niet meer te sporten maar kan gewoon ontspannen. De Abtronic stimuleert de spieren intensief waardoor ze sterker worden. Het apparaat bestaat uit een band met drukknoppen, deze band kan om de buik gedragen worden, de armen, de bovenbenen… Het doet wel iets, niet alles.

.

Filmpje over de Abtronic.

Abtronic X2 ervaringen

Mensen die de Abtronic gebruiken bemerken dat hun buikspieren strakker worden. Aan het begin is het wennen en een aparte sensatie, maar na enige tijd vinden mensen het zelfs prettig om te voelen hoe hun spieren worden geprikkeld tot samentrekken. Lees meer over de spectaculaire werking van De Abtronix x2.

Werkt de Abtronic?

Volgens mensen die de Abtronic gebruikt hebben werkt het wel, maar vooral als ondersteuning van een sportprogramma. Het zou spieren die al getraind worden dus inderdaad nog sterker maken. Door de stroomstootjes die de Abtronic naar de spieren stuurt, trekken spieren wel 200 keer per minuut samen. Dit is dan ook niet geheel pijnloos. Alhoewel de meningen er over verdeeld zijn, kunnen de meeste mensen die niet gewend zijn om te sporten, de Abtronic niet goed verdragen op de snelste stand. Een standje lager voelt dan beter aan. Sommige mensen klagen ook over darmklachten. Daarmee is wel aangetoond dat de Abtronic inderdaad potentie heeft en dus is het waarschijnlijk een interessant product om sterke spieren te ontwikkelen, maar niet om af te vallen. Wil je dus een sixpack kan je dit als extra hulpmiddel gebruiken.